Bioexpander Gençlik Aşısı

Bioexpander gençlik aşısı, hacimsel düzeltme ve doku yeniden yapılandırması yoluyla yüzün tamamen gençleşmesini sağlayan dikkat çekici bir üründür.

Bioexpander Gençlik Aşısı Nedir?

Bioexpander bazen gençlik aşısı bazen saf hyalürinik asit deposu bazende kristal ışıltısı olarak adlandırılan çok güçlü bir mezoterapi ürünüdür.

Bioexpander gençlik aşısı saf hyalürinik asit içeren tek kullanımlık hazır enjektörler içerisinde gelen bir gençlik aşısıdır.

Bioexpander Gençlik Aşısı Ne işe Yarar?

30 yaş sonrası çoğumuzun kollojen üretimi durur.Bunun bir sebebi de kollojenin üretilirken hyalürinik asite ihtiyaç duymasıdır. Bioexpander gibi gençlik aşıları kollojen üretimini desteklemek için hyalürinik asit depolarını doldurur. Böylece 30’lu yaşlarda sonra boşalan hyalürinik asit depoları dolar ve kollojen üretimi devam eder. Bu sayede ciltte elastikiyet kaybı yaşanmaz.Düzenli yapılan seanslar sonrası yaşlanma süreci oldukça ertelenebilir ve gergin parlak ve sıkı bir ciltle güzel yaş alınabilir.

Bioexpander Gençlik Aşısı

Gençlik aşısı bioexpander içerdiği saf hyalürinik asitler sebebiyle cilt altı dermis dokusunu destekler cilde nem ve belirgin parlaklık verir. Ayrıca özel uygulama tekniği sayesinde elmacık kemiklerin ve jawline hattının belirginleşmesini sağlayarak yüzü yer çekimi etkisini kıracak şekilde yukarı doğru taşır.

Bioexpander gençlik aşısının aynı zamanda leke ve cilt rengini de açıcı etkisi de bulunmaktadır. Bu sebeple de bilhassa bahar ve yaz aylarında  başlangıç ve bitişlerde güneşin cilt üzerindeki olumsuz etkilerini de tedavi etmek amaçlı kullanılır.

Bioexpander gençlik aşısının bir diğer etkisi de ince kırışıklıkları açmasıdır. Cildin yüzeyinde bulunan kollojen kırılmalarıyla oluşan ince kırışıklıklar kanül yardımıyla açılıp aralara uygulanan gençlik aşısıyla bağ doku doldurulup desteklenerek açılır.

Düz ve çapraz bağlar içeren iki farklı hyalüronic asitten oluşan Bioexpander, cilde yaygın bir şekilde ve özel teknikle verilerek mezolift etkisi oluşturur. Orta yüzün yukarı doğru toparlanmasını, cildin çok daha diri görünmesini sağlar. Yaşla beraber eriyen yağ padlerini ve yüzün kemik kolonlarını destekleyip boşalan dokuları hacimlendirerek destekler. Böylece uygulanan yüze sağladığı lifting etkisiyle son derece natürel bir güzellik verir.

Bioexpander Gençlik Aşısı  Etkisi Ne Zaman Başlar Ve Kalıcılığı Ne Kadardır? Kaç Seans Önerilir?

Bioexpander gençlik aşısı etkisi uygulamadan ortalama 2 ila 3 gün sonra başlar, 15. gün pik yapar. Genelde 6 ayda bir kez ortalama olarak  tek seans önerilir.Ancak cilt yapısına bağlı olarak 15 gün arayla 1 seans gençlik aşısı ve 1 seans  bioregen nem aşısı ile desteklenmesi gerekebilir. Tedavisi süresi ve seansı cilt hasarına göre değişebilir.

Bioexpander Gençlik Aşısı Nerelerde Kullanılır?

• Elmacık kemiklerini belirginleştirmede
  • Yanaklarin çöken kısımlarında
  • Alın ve kazayağı kırışıklıklarında
  • Kızma çizgilerinde
  • El üzerinde
  • Cilde nem, parlaklık vermede
  • Yüzde lifting istendiğinde
  • Yüz dekolte ve boyun kırışıklıkları tedavisinde

Bioexpander Gençlik Aşısı Uygulaması Prosedürü Nasıldır?

Bioexpander gençlik aşısı elmacık kemiği ve jaw line hattına noktalama tekniğiyle yada kaz ayakları gibi ince kırışıklıklar içerisine kanül yardımıyla enjekte edilir.

Aşı uygulaması öncesi uygulanacak bölgeye lokal anestezik krem sürülür ve uyuşması için yaklaşık 15 dakika beklenir. Ardından kişi işleme alınır.

Hem uygulama esnasında kullanılan özel kanül ve özel çok ince iğneler sebebiyle hemde önceden sürülen krem etkisiyle ağrısız bir işlemdir.

Uygulama Sonrası Nelere Dikkat Etmeli?

Gençlik aşısı uygulaması bir öğle arası işlemi olarak nitelendirilebilir. İşlem süresi ortalama 10 dakikadır.Ardından kişi hemen günlük hayatına geri dönebilir.

Uygulama sonrası işlemin sonucunun daha uzun ömürlü olması istenmesi dolayısıyla bol su tüketilmesi ve 5 gün müddetinde çay ve kahve gibi diüretik özelliğinden dolayı vücuttan atılan sıvıyı arttıran ürünlerin kullanılmasının azaltılması önerilir.

Uygulama sonrası genellikle morluk oluşmaz, cerrahi bir işlem olmadığı için herhangi bir iz de kalmaz.

Bioexpander Gençlik Aşısı Kimlere Uygulanır?

25 yaş sonrası cilt elastikiyeti azalmış kişilere özellikle 30 yaş sonrası artık yaşlanma sürecine girmiş tüm ciltlere önerilebilir.

Ayrıca genç ciltlerde aynı botox gibi kırışıklık oluşumunu önlemek amaçlı tercih edilirken, daha olgun ve yaşlı ciltlerde tedavi amaçlı kullanılabilir.

Bioexpander Gençlik Aşısı Kimlere Uygulanmaz?

Gençlik aşısı hamile ve emziren bayanlara uygulanmaz.

Merkezimizde yaptığımız bu aşı sayesinde cilt yeniden yapılanmakta canlanmakta, elastin ve kollajen miktarı artmakta, cilt doğal bir şekilde nemlenmektedir. Hyalüronik asit tamamı ile saf olarak üretilmektedir. Cildin gençleşmesinde antiaging maksatlı kullanılmaktadır.

Tedavi; etkisel bazda ciltte yenileme sağlaması ve zamanla dokularda meydan gelen tahrişi gidererek geri dönüşüm sağlamaktadır.

Bioexpander gençlik aşısı hakkında sormak istediğiniz tüm soruları Rio Clinic merkezimize gelerek sorabilir ya da bize iletişim adreslerimizi kullanarak ulaşıp tüm sorularınızı sorabilirsiniz.

Önceki İçerikAmeliyatsız Yüz Germe Endopeel
Sonraki İçerikNem Aşısı

CEVAP VER

Please enter your comment!

Daha Fazlası

Diğer

Estetik cerrahiye mi ihtiyacınız var?

Gelin doktorlarımızla gerçekleştireceğiniz muayene ile kliniğimizde beraber değerlendirelim.

HEMEN ARA
YOL TARİFİ